Sunday 2 December 2012

INTRODUCTION


Assalamualaikum…
Bayangkan kalau semakin ramai rakyat Malaysia menggunakan barangan yang semulajadi. Bukankah baik orang Malaysia sayangi diri sendiri dan melindungi alam sekitar Malaysia ? Lebih-lebih lagi ramai rumahtangga akan dapat menjaga kesihatan bersama barangan teristimewa dengan harga yang berpatutan. Dengan Melaleuca :-

* boleh menjana pendapatan
* tiada pelaburan besar
* tiada mengambil pesanan & membuat penghantaran
* tiada bil & pungutan
* tiada mendesak pelanggan untuk membeli
* tiada risiko, hanya tukar kedai & jimat

APA ITU BACKUP ORDER ?
Jika anda mempunyai urusan perniagaan atau bercuti, atau sekadar lupa untuk menempatkan pesanan bulanan anda, kami akan membantu dengan menghantarkan kepada anda back up order 35/55 mata produk yang telah dipilih terlebih dahulu bagi memastikan bahawa anda mencapai komitmen mata produk bulanan.
Backup Order berfungsi seperti polisi insurans bagi keahlian pelanggan istimewa anda.
Backup Order memastikan anda tidak kehilangan diskaun dan manfaat pelanggan istimewa anda.
Backup Order juga akan melindungi komisyen yang mungkin telah anda perolehi pada bulan itu.
Jangan lupa untuk membuat pilihan daripada Backup Order 35/55 mata produk yang sedia ada atau memilih Backup Order 35/55 mata produk yang diingini supaya ia mengandungi produk kegemaran anda.

ANTARA PRODUK MELALEUCA

  • Cel Wise
CelWise
Regular Price : RM 94.00
Preferred Customer : RM 65.00/ 10 Point (Save 31%)
Antioksida bagi setiap radikal.
Pada sepanjang hari, sel-sel anda diserang oleh radikal bebas yang disebabkan oleh pancaran matahari, pencemaran malahan penggunaan oksigen biasa oleh sel. CelWise menawarkan tindakan menentang radikal bebas seluruh badan dan semulajadi bagi membantu melindungi anda daripada kerosakan selular di samping membantu merangsang kulit yang kelihatan lebih sihat dan muda.


  • DNA Plus
DNA Plus
Regular Price : RM 252.00
Preferred Customer : RM 162.00/ 16 Points (Save 36%)
Cara semulajadi untuk menyokong sel yang sihat. Minum DNA Plus sebanyak isipadu penutup setiap hari membekalkan asid nukleik yang didapati dari pati solmon (DNA) dan ekstrak yis (RNA), serta jus Prun yang kaya dengan antioksida membantu untuk menyokong kesihatan sel, sistem keimunan dan kesihatan mental.
Empat nutrien utama yang membantu menyokong pertumbuhan sel yang sihat :-
* Jus Prun : Antioksida yang berkualiti tinggi, di mana ia adalah dikenali untuk melindungi sel daripada kerosakan radikal bebas
* Pati Salmon (DNA) & Ekstrak Yis (RNA) : Membantu dalam membaik pulih tisu dan pertumbuhan sel.
* GABA (asid gamma-aminobutrik): Sebagai penyekat neurotransmitter, GABA membantu dalam menyokong fungsi sistem saraf yang sihat.
* Hesperidin : Sejenis bioflavonoid buah citrus, hesperidin membantu dalam meningkatkan kesihatan saluran kapilari dan tisu.


  • Florify
Florify 
Regular Price : RM 68.00
Preferred Customer : RM 45.50/ 8 Points (Save 33%)
Sistem pencernaan anda : pertahanan terakhir anda. Dua jenis probiotik dan FOS dalam Florify memberikan sistem pencernaan anda peningkatan semulajadi. Jenis tahan asid memastikan bahawa probiotik hidup untuk melakukan yang terbaik dalam saluran usus. Membantu mengekalkan keseimbangan antara bakteria baik dan bakteria yang berbahaya dalam saluran. Menyumbang kepada lapisan perlindungan dalam sistem pencernaan yang mempertingkatkan pertahanan tambahan. Merangsang dan melatih sel imunasi supaya ia lebih bersedia untuk melawan bakteria berbahaya. FOS menggalakkan pertumbuhan dan aktiviti-aktiviti probiotik.

  • Fiber Wise


Fiber Wise
Regular Price : RM 135.00
Preferred Customer : RM 89.00/ 10 Points (Save 34%)
Serat adalah sangat penting untuk menghilangkan toksin, lemak, kolesterol dan sisa buangan dari system anda. Fiber Wise menjadikannya lebih mudah dan lazat untuk mengisi jurang kekurangan dan menikmati semua faedah serat yang menyihatkan. Dirumus dengan aduanan tujuh serat semulajadi yang unik, termasuk sekam psilium, oat, epal, dedak padi, inulin, serat maltodekstrin dan fruktooligosakarida (FOS) untuk membekalkan manfaat berspektrum lengkap.

  • Fiber Wise Bar 
Fiber Wise Bar
Regular Price : RM 55.00
Preferred Customer : RM 38.00/ 4 Points (Save 31%)
Snek yang sihat untuk jantung. Granola bar kenyal dengan aising yogurt atau bar bijirin lembut dengan buah-buahan memberikan 6-9g serat yang memuaskan.

  • Phytomega
Phytomega
Reguler Price : RM 157.00
Preferred Customer : RM 103.00/ 14 Points (Save 34%)
Omega 3 sebagai penyelamat. Fitosterol mestilah digabungkan dengan lemak untuk diserap oleh badan. Pytomega menggunakan asid lemak sihat yang bukan sahaja membenarkan badan kita menggunakan fitosterol , ia juga mempunyai manfaat kesihatannya sendiri menjadikan Pytomega suplemen kesihatan jantung yang tersendiri. Hasil Kuasa semulajadi. Pytomega menggabungkan fitosterol, omega-3, CoQ10 dan asid lipoik alfa untuk membantu mengurangkan tahap kolesterol anda dan menggalakkan tahap trigliserida yang sihat. Fitosterol adalah sebatian semulajadi yang didapati dalam sayur-sayuran, kacang dan biji benih yang lebih terbukti secara saintifik untuk mengurangkan tahap kolesterol dengan semulajadi. Struktur kimia kolesterol (dari haiwan) adalah hampir serupa dengan fitosterol sehingga sistem pencernaan kita tidak boleh membezakannya. Semasa pencernaan, fitosterol dalam Pytomega membantu menghalang kolesterol dari diserap oleh badan, jadi lebih kurang kolesterol memasuki aliran darah dan keluar dari badan sebagai sisa buangan.

  • Provex
Provex
Regular Price : RM 152.00
Preferred Customer : RM 105.00/ 15 Points (Save 31%)
Mengekalkan tekanan darah yang sihat secara semulajadi. Lakukan yang terbaik untuk jantung anda. Apabila membicarakan soal kesihatan jantung, tiada ruang untuk dipandang remeh. Bahan-bahan semulajadi sepenuhnya yang menghasilkan Provex telah dipilih dan digabungkan dengan teliti untuk memastikan perlindungan kardiovaskular yang optimum. Melaleuca menguji puluhan jenis anggur dan mengembara ke serata dunia untuk mendapatkan biji dan kulit anggur terbaik yang memberikan perlindungan maksimum kepada jantung. Hasilnya, Provex mengandungi adunan kulit dan biji anggur yang dipatenkan serta antioksida penting lain untuk memberikan sokongan semulajadi kepada kesihatan jantung.
* Mengekalkan tekanan darah yang sihat
* Mengurangkan pengoksidaan LDL (Kolesterol tidak baik)
* Merangsang aktiviti platelet darah yang sihat
* Membantu meningkatkan fungsi endotelial.
Provex menggunakan kulit dan biji pelbagai jenis anggur yang terpilih sahaja, yang dipetik pada puncak kesegaran. Di samping itu, anggur-anggur tersebut diproses menggunakan air dan bukannya pelarut kimia untuk memelihara polifenol bagi jantung sihat yang ditemui secara semulajadi dalam anggur-anggur ini. Tambahkan Provex sebagai pelindung kardiovaskular semulajadi ke dalam rutin seharian anda. Jantung anda berhak mendapat perlindungan yang terbaik. Jantung anda berhak menikmati manfaat Provex. Mengekstrak hanya yang terbaik. Pengekstrakan yang dipatenkan dan proses pengeringan mengasingkan gula, asid dan pepejal tidak aktif, meninggalkan hanya proantosianidin iaitu permata bagi kehidupan yang eksklusif kepada Provex.

  • Access Bar
Access Perfomance Bar
Regular Price : RM 102.00
Preferred Customer : RM 70.00/ 10 Points (Save 31%)
Tukarkan lemak kepada tenaga untuk senaman yang lebih baik. Access membolehkan anda menukar lemak kepada tenaga untuk menyerlahkan potensi dan memberi kepuasan dalam setiap aktiviti anda. 
* Tukarkan lemak kepada tenaga untuk memulakan senaman anda
* Halang kesan kehilangan tenaga yang disebabkan oleh adenosina
* Dapatkan lebih ketahanan di samping kepenatan dan kesakitan yang kurang.

  • Sustain Sport
Sustain Sport Lemon Blast
Regular Price : RM 65.00
Preferred Customer : RM 45.00/ 6 Points (Save 31%)
Kurang Kalori. Lebih Manfaat. Empat elektrolit (natrium, kalsium, magnesium, kalium) memberi hidrasi berprestasi unggul membantu :-
* Rehidrasi sel-sel anda
* Memaksimumkan prestasi otot
* Menukar karbohidrat kepada tenaga
* Mengurangkan kerosakan tisu otot bagi melindungi kekejangan otot.

  • ProFlex20 Shake - Vanilla

ProFlex20 Shake - Vanilla
Regular Price : RM 130.00
Preferred Customer : RM 90.00/ 9 Points (Save 31%)
Protien yang membina otot. ProFlex20 Shakes terbaru memberi penjagaan otot optimum dengan gula dan lemak yang kurang. 
* BINA : Satu adunan protein tenusu proprietari yang memberi asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh untuk membina otot tanpa lemak.
* PULIH : Protein menambah otot anda dengan sempurna semasa dan selepas senaman, jadi masa pemulihan anda dikurangkan dan anda berasa kurang penat.
* SERAP : Protein tenusu dapat diserap dengan pantas memberi tubuh anda nutrisi selepas senaman manakala serat membantu dalam kesempurnaan pencernaan.


  • Vitality 6 (Keperluan Asas + Jantung)

Vitality 6 (Pack Saving)
Regular Price : RM 440.00
Preferred Customer : RM 308.00/ 42 Points (Save 30%)
Nutrisi dengan jantung. Vitaliti 4 tambah phytomega dan provex untuk menanggani 6 faktor utama boleh dikawal yang membantu menyokong kesihatan jantung optimum secara semulajadi.

  • Vitality 4

Vitality 4 (Pack Saving)
Regular Price : RM 265.00
Preferred Customer : RM 167.00/ 25 Points (Save 37%)
4 teras untuk kesihatan. Pek vitality dengan CelWise adalah untuk pengambilan antioksida maksimum dan Florify membantu penyerapan nutrien dan saluran penghadaman yang sihat.

  • VFL Calcium Complex
VFL Calcium Complex
Regular Price : RM 79.00
Preferred Customer : RM 51.50/ Points 8 (Save 35%)
Dengan Kalsium Kompleks VFL anda mendapat lebih dan melebihi tahap "nilai minimum harian" untuk memberi jumlah mineral optimum daripada sumber terbaik yang boleh didapati. Kalsium Kompleks VFL menggunakan kalsium daripada empat sumber yang berbeza, jadi tubuh anda mendapat penambahan kalsium setiap masa, beserta vitamin D, kesemuanya dengan kuasa Oligo untuk kelarutan yang maksimum.

  • VFL Multivitamin & Mineral + Iron (Women)
VFL Multivitamin & Mineral + Iron (Women)
Regular Price : RM 103.00
Preferred Customer : RM 67.00/ 12 Points (Save 35%)
Bandingkan vitamin anda dengan Multivitamin & Mineral VFL. Anda tidak hanya akan mendapati bahawa kami menawarkan nutrien penting yang tinggi, anda juga akan mendapati bahawa teknologi Oligo membantu mengekalkan nutrien dalam bentuk di mana tubuh anda dapat digunakan dengan mudah. Namun perbezaan terbesar adalah dari apa yang anda akan rasai. Anda tidak akan memilih multivitamin lama anda lagi.

  • VFL Multivitamin & Mineral (Men)
VFL Multivitamin & Mineral (Men)
Regular Price : RM 103.00
Preferred Customer : RM 67.00/ 12 Points (Save 35%)


  • Vitality Pack Women
Vitality Pack Women
Reguler Price : RM 152.00
Preferred Customer : RM 100.00/ Points 15 (Save 34%)

  • Vitality Pack Men 
Vitality Pack Men 
Reguler Price : RM 152.00
Preferred Customer : RM 100.00/ Points 15 (Save 34%)

  • Attain Shake
Attain Shake - Vanilla
Regular Customer : RM 130.00
Preferred Customer : RM 90.00/ 9 Points (Save 31%)
Dengan menggantikan kudapan semasa anda atau menambah Attain Bar atau Shake ke dalam hidangan munasabah yang kecil, anda boleh membantu mengurangkan nafsu makan dan membuat pilihan pemakanan yang lebih bijak. Digabungkan dengan diet berkhasiat, ia menghasilkan pengambilan kalori rendah yang lebih ketara sepanjang hari dan seterusnya membawa kepada penurunan berat secara pintar, sihat dan tanpa perlu berlapar. Attain CraveBlocker Bar dan Shake membantu mengawal kelaparan dan nafsu makan dengan lebih baik dengan mengambil kira dua sumber iaitu perut dan otak anda. Suatu pendekatan holistik yang diabaikan oleh diet yang terkenal. Rahsia Attain ialah menggunakan adunan bahan-bahan semulajadi yang sedang menunggu paten yang berfungsi dengan tubuh anda dalam mengawal kedua-dua sumber nafsu makan tersebut.

  • Attain Bar

Attain Bar
Reguler Price : RM 65.00
Preferred Customer : RM 42.00/ 5 Points (Save 35%)

  • Triple Up Collagen

Triple Up Collagen
Reguler Price : RM 200.00 (1 Pack)
Preferred Costumer : RM 134.00/ 16 Points (Save 33%)
Kolagen ialah pancuran keremajaan dan kecantikan wanita. Namun begitu, tubuh anda kehilangan 5000mg kolagen setiap hari, menyebabkan kulit anda tidak mampu untuk mengekalkan keanjalannya lalu kejelitaan dan keremajaan anda boleh lenyap sebelum anda menyedarinya. Minumlah sebotol Triple Up Collagen sehari untuk memulihkan dan mengembalikan keanjalan dan ketegangan kulit.

  • Body Satin Moisturizing Body Wash
Body Satin Moisturizing Body Wash
Regular Price : RM 44.00
Preferred Customer : RM 29.00/ 4 Points (Save 34%)


Membelai kulit anda dengan kelembapan. Butter Silk yang kaya menghidratkan kulit anda dengan campuran shea, mangga dan mentega koko yang unik dan teratai biru Mesir dan vitamin C dan E bagi melembutkan kulit supaya lebih berseri.







  • Exfoliating Mesh Sponge



 



Body Satin Exfoliating Mesh Sponge

Regular Price : RM 5.00

Preferred Customer : RM 5.00/ 0 Points

  • Melaleuca Bath Bar

  • Melaleuca Bath Bar
    Regular Price : RM 18.00
    Preferred Customer : RM 11.50/ 2 Points (Save 36%)
    Belailah deria anda dengan salah satu daripada empat bar Mandian Mewah Melaleuca. Tidak kira sama ada anda memilih bau aprikot lembut Bar Platinum Melaleuca atau bar kulit limau dan maskulin Bar Mandian Alloy. Bar-bar ini memberikan kedamaian penuh kemewahan dan keselesaan. Gabungan aloe yang diperolehi secara semulajadi dan gliserin dengan pembersih yang lembut menawarkan kemewahan yang tidak dapat ditandingi. Bahan-bahan pelembap ini merapi kulit anda dan buih dengan keharuman yang kaya mempesonakan deria anda. Setiap Bar Mandian Melaleuca dikilangkan di Perancis untuk menjadikannya lebih padat, licin dan tahan lama. Bukti terunggul kuasa berpanjangan gold bar. Untuk membuktikan kuasa gold bar yang berpanjangan, ahli sains Melaleuca mengambil saiz-saiz sample Gold Bar dan empat jenama terkemuka dan meletakkannya di dalam mesin yang menyerupai keadaan mandian harian, mencelup sample-sample ke dalam dan ke luar air suam secara berterusan.

  • Breath Away Mouth Rinse 


Breath Away Mouth Rinse

Regular Price : RM 28.00

Preferred Customer : RM 19.00/ 3 Points (Save 32%)
Selepas memberus dan flos, ubat kumur breath away akan menjaga mulut anda. Diperbuat daripada minyak melaleuca dan mirh, ubat kumur breath away bebas alkohol membantu membersih di antara gigi dan di sepanjang garis gusi. Berikan mulut anda perlindungan daripada gingivitis (radang pada gusi). Kumuran Breath Away menampilkan CPC iaitu sejenis bahan yang disyorkan oleh doktor gigi untuk menentang gingivitis. Di dalam formula bebas alkohol ini juga terdapat zink sitrat yang melawan tartar dan plak gigi, T40-C3 Melaleuca Oil (Minyak Melaleuca) dan mirh tulen untuk menghilangkan nafas berbau dan memberikan kesegaran berpanjangan, serta xilitol untuk rasa manis semulajadi dan mesra gigi.
  • Breath Spray


Breath Spray

Regular Price : RM 14.00

Preferred Costumer : RM 9.00/ 1 Points (Save 36%)
Penyembur mulut cool shot tanpa gula bukan hanya mencegah bau nafas, ia juga melawannya dengan dos propolis untuk kesegaran berpanjangan. Penyembur mulut dipermaniskan dengan xylitol.
  • Classic Dental Floss


Classic Dental Floss

Regular Price : 23.00

Preferred Customer : RM 15.00/ 2 Points (Save 35%)

Benang gigi klasik menampilkan benang gigi basah yang menggelangsar dengan mudah di antara gigi, membuang partikel dan plak untuk kesihatan mulut yang lebih baik.





  • Melaleuca Toothbrushes



Melaleuca 4-Pack Toothbrush

Regular Price : RM 45.00

Preferred Customer : RM 29.50/ 3 Points (Save 34%)

Membersihkan semua tempat dan ceruk. Reka bentuk dwiberus dan teknologi lubang empat segi Berus Gigi Melaleuca membenarkannya mencapai jauh di antara gigi dan garis gusi dengan selesa.



  • Sugarless Gum


Sugarless Gum
Regular Price : RM 14.00

Preferred Customer : RM 9.00/ 1 Points (Save 36%)























  • Whitening Tooth Polish Cool Mint With Fluoride

      Whitening Tooth Polish Cool Mint With Fluoride
    Regular Price : RM 24.00
    Preferred Customer : RM 16.00/ 2 Points (Save 33%)
    Melaleuca menawarkan pilihan pencuci dan gel gigi untuk menangani setiap peringkat kesihatan mulut anda untuk senyuman sepanjang hayat. Diperbuat daripada florida dengan minyak melaleuca dan mirh, ubat gigi pemutih ini mencegah bau nafas pada sumbernya manakala papain mencerahkan gigi secara semulajadi.
    • Whitening Tooth Polish Fresh Mint

    Whitening Tooth Polish Fresh Mint
    Regular Price : RM 24.00
    Preferred Customer : RM 16.00/ 2 Points (Save 33%)
    Ingin senyuman yang sentiasa menawan dan sihat ? Doktor gigi mengesyorkan untuk memberus gigi 2 kali sehari. Apabila anda memberus gigi menggunakan Whitening Tooth Polish (Pemutih Gigi) menampilkan zink sitrat iaitu sejenis penentang plak dan tartar semulajadi papain iaitu sejenis pemutih gigi semulajadi, mirh dan T40-C3 Melaleuca Oil (Minyak Melaleuca) tulen untuk kawalan bakteria dan kesegaran nafas semulajadi serta xilitol iaitu sejenis pemanis semulajadi dan mesra gigi.
    • Whitening Tooth Polish Cinnamon
    Whitening Tooth Polish Cinnamon
    Regular Price : RM 24.00
    Preferred Customer : RM 16.00/ 2 Points (Save 33%)

    • Alloy Antiperspirant & Deodorant


    Alloy Antiperspirant & Deodorant
    Regular Price : RM 33.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 3 Points (Save 33%)
    Gabungan bau marin bersama sitrus yang menyamankan serta kasturi pasti tidak akan dilupakan. Tarikan Alloy sesuai digunakan sama ada di tempat kerja atau sewaktu bersantai, menjadikan anda seorang yang versatil.

    • Body Satin Deodorant
    Body Satin Deodorant
    Regular Price : RM 33.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ Points 3 (Save 33%)
    Keriangan penuh keyakinan. Deodorant Body Satin membuat anda merasa segar dan riang sepanjang hari sambil memberi penjagaan dengan ekstrak botani dan ramuan pemeliharaan untuk kekeringan sepanjang hari.




    • Mystique Perfume


    Mystique Perfumed

    Regular Price : RM 168.00

    Preferred Customer : RM 117.00/ 19 Points (Save 33%)

    Wangian mistik memberikan keseimbangan nota riang sitrus dengan bunga mawar Bulgaria, bunga violet Afrika dan bunga melur eksotik. Haruman lembut dan feminin ini tidak pernah gagal untuk memberikan kesan yang mewah, menawan hati sepanjang hari dan malam.


    • Body Satin Facial Cleanser + Toner 
    Body Satin Facial Cleanser + Toner
    Regular Price : RM 44.00
    Preferred Customer : RM 29.00/ 4 Points (Save 34%)
    Wajah yang bersih dan berseri dalam satu botol. Pencuci Muka + Toner Body Satin adalah formula tanpa alkohol yang dapat membersihkan solekan, kotoran dan minyak di samping merapi kulit dalam satu langkah mudah. Asid salisilik -agen eksfoliasi yang disarankan oleh pakar kulit membantu mengurangkan komedo dan saiz pori-pori sementara bahan-bahan botani yang menenangkan seperti timun dan vitamin C dan E memanjakan kulit yang berseri.


    • Body Satin Facial Scrub 
    Body Satin Facial Scrub
     Regular Price : RM 44.00
    Preferred Customer : RM 29.00/ 4 Points (Save 34%)
    Menanggalkan kulit kering. Di samping membuang sel kulit yang kusam dan kering, asid salisilik dan ester jojoba menjadikan kulit lebih lembut, halus dan nampak lebih segar. Bahan-bahan seperti Butter Silk, gliserin dan vitamin E menjadikan kulit muka lebih lembut dan telus.

    • Body Satin Foot Lotion
    Body Satin Foot Lotion
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 23.00/ 3 Points (Save 34%)
    Jagaan bagi tapak kaki anda. Pelembap yang kaya, ramuan botani yang melembutkan kulit dan pudina yang menyegarkan dalam set penjagaan kaki dua langkah ini menjadikan kulit kaki anda lebih halus, lembut dan cantik.
    • Body Satin Foot Scrub
    Body Satin Foot Scrub
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 23.00/ 3 Points (Save 34%)

    • Affinia Moisurizing Shampoo
    Affinia Moisurizing Shampoo
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)
    PELEMBAP. Syampu dan Perapi Pelembap Affinia memelihara keseimbangan lembapan rambut yang normal hingga kering sambil menambahkan keserian dan memudahkan pengurusan. Pembersih yang lembut dan pelembap yang kaya membantu mengawal rambut yang tidak terurus untuk memudahkan penggayaan.

    • Affinia Moisturizing Conditioner
    Affinia Moisturizing Conditioner
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)

    • Affinia Ultra Moisturizing Shampoo
    Affinia Ultra Moisturizing Shampoo
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)
    Pelembap Ultra. Rambut yang kering dan rosak memerlukan penjagaan khas untuk mengatasi kerosakan struktur dan potensi rambut putus. Syampu dan Perapi Pelembap Ultra Affinia membekalkan penghidratan tambahan kepada rambut yang sangat kering, kasar atau rosak untuk memulihkan sinaran dan pengurusan.

    • Affinia Ultra Moisturizing Conditioner
    Affinia Ultra Moisturizing Conditioner
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)

    • Affinia Volumizing Shampoo
    Affinia Volumizing Shampoo
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)
    Pemberi Volum. Direka untuk menguatkan setiap helai rambut, Syampu dan Perapi Volum Affinia menambahkan volum kepada rambut halus dan berminyak. Formula ini mengawal minyak berlebihan yang menjadikan rambut kelihatan rata dan tidak bermaya di samping membekalkan pelembap penting pada rambut dan menjadikannya lembut dan bersinar.
    •  Affinia Volumizing Conditioner
    Affinia Volumizing Conditioner
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)

    • Affinia Styling Hair Gel
    Affinia Styling Hair Gel
    Regular Price : RM 25.00
    Preferred Customer : RM 17.50/ 2 Points (Save 30%)
    Gel Penggayaan Rambut Affinia menyampaikan pegangan yang kukuh untuk gaya dan struktur yang berkekalan dan memastikan rambut anda kelihatan semulajadi. Menambahkan sinaran dan melicinkan kekusutan dan rambut yang tidak terurus.

    • Affinia Natural Hold Hairspray
    Affinia Natural Hold Hairspray
    Regular Price : RM 28.00
    Preferred Customer : RM 19.50/ 2 Points (Save 30%)
    Semburan Rambut Semulajadi. Gayakan rambut anda dengan kemasan yang lembut dan semulajadi. Semburan Rambut Semulajadi Affinia menyampaikan pegangan yang fleksibel dan sinaran yang tidak akan melekit, tegang atau mengelupas.

    • Melaleuca Herbal Syampoo
    Melaleuca Herbal Syampoo
    Regular Price : RM 45.00
    Preferred Customer : RM 29.50/ 6 Points (Save 34%)
     Mengurus rambut anda dengan satu langkah mudah. Syampu herbal Melaleuca mencuci rambut anda dengan lembut dan menjadikannya tidak kusut dan dirapi kemas dengan 14 perapi semulajadi seperti buah anggur, garam laut dan sage.

    • Melaleuca Original Syampoo
    Melaleuca Original Syampoo
    Regular Price : RM 45.00
    Preferred Customer : RM 29.50/ 6 Points (Save 34%)
    Syampu dengan minyak Melaleuca. Mengembalikan keseimbangan terhadap rambut kering dan kulit kepala anda dengan Syampu Original Melaleuca. Dengan dos sihat Minyak Melaleuca T36-C5 tulen dan perapi semulajadi seperti bunga matahari dan asid amino sutera, syampu ini memberi terapi yang melegakan ke atas kulit kepala kering, menyingkirkan daki dan kelumumur.


    • Sei Bella Luxury Moisture Shampoo
    Sei Bella Luxury Moisture Shampoo
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Hanya penjagaan rambut mewah Sei Bella memberikan spektrum penuh manfaat paling maksimum di dalam setiap botol, jadi anda tidak perlu bergantung pada barisan produk lain untuk menguatkan dan melindungi warna rambut anda bagi mendapatkan hasil penggayaan yang anda gemari. Di samping itu, kesemua formula adalah bebas sulfat, natrium dan gluten yang menjadikan rambut anda lebih lembut dan kuat serta menyerlahkan keaslian warna rambut anda. 

    • Sei Bella Luxury Moisture Creme Conditioner
    Sei Bella Luxury Moisture Creme Conditioner
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Syampu & Perapi Krim Pelembap Mewah. Syampu dan perapi bagi rambut normal hingga kering. Menyuburkan rambut dan melicinkan kekusutan tanpa berat tambahan bagi rambut kuat, lembut dan diurus dengan cantik bersinar. Direka untuk rambut normal hingga kering yang mengimpikan kelembutan tambahan tanpa berat tambahan.


    • Sei Bella Luxury Volume Shampoo
    Sei Bella Luxury Volume Shampoo
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Syampu & Perapi Krim Volum Merah. Syampu dan pelembap bagi rambut halus. Pembersih dan perapi tidak berat memberikan rambut yang bersinar dan licin disamping meningkatkan penguncian bagi volum dan lantunan. Untuk rambut halus, lembut dan berminyak yang mengimpikan bentuk tambahan dan kesempurnaan. 

    • Sei Bella Luxury Volume Creme Conditioner
    Sei Bella Luxury Volume Creme Conditioner
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)

    • Sei Bella Luxury Ultra Moisture Shampoo
    Sei Bella Luxury Ultra Moisture Shampoo
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Syampu & Perapi Krim Pelembap Ultra Mewah. Syampu dan perapi bagi rambut yang sangat kering. Menghilangkan kekeringan, kerinting mayang mengurai yang senang pecah dengan pelembap menggiurkan, menguatkan rambut dan menjadikannya lebih bersinar dengan sihat. Sesuai bagi mereka yang mencari pelembap ekstrem dan bersinar untuk rambut kering, rosak, bosan atau dirawat secara kimia.

    • Sei Bella Luxury Ultra Moisture Creme Conditioner
    Sei Bella Luxury Ultra Moisture Creme Conditioner
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)

    • Sei Bella Detangling & Smoothing Spray
    Sei Bella Detangling & Smoothing Spray
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Pelembap penyurai Leave-In. Membuang kekusutan bagi melindungi rambut basah yang terdedah dari regangan dan pecahan. Menenangkan kekusutan dan melicinkan liang rambut bagi hasil yang lebih baik daripada mana-mana produk pendandan yang lain. Sesuai untuk rambut diwarna dan dirawat secara kimia yang terdedah kepada pecahan dan mereka menggunakan produk pendandan tambahan.

    • Sei Bella Intensive Treatment Repair Hair Masque
    Sei Bella Intensive Treatment Repair Hair Masque
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Rawatan Intensif Mask merawat Rambut. Menukarkan rambut kering, rosak, rapuh kepada penguncian selembut sutera. Dimanjakan dengan perapi yang mengunci jauh ke dalam rambut, memulihkan kekuatan, kelembutan dan bersinar. Direka untuk rambut yang rosak atau diproses yang terlalu kering dan nampak bosan.

    • Sei Bella Intensive Treatment Detoxifying Wash
    Sei Bella Intensive Treatment Detoxifying Wash
    Regular Price : RM 75.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 8 Points (Save 31%)
    Rawatan Intensif Basuhan Dinyahtoksin. Mengembalikan kepenuhan dan kilauan rambut dengan menyingkirkan sisa-sisa dan kekotoran yang terkumpul. Sesuai untuk sesiapa yang menggunakan produk penggayaan dengan kerap dan mereka yang mempunyai rambut sangat berminyak. Gunakan dengan berhati-hati pada rambut yang diwarnakan kerana ia mungkin menanggalkan warna. Sesuai untuk digunakan sebelum rawatan warna untuk menyediakan rambut untuk proses tersebut.

    • Antibacterial Liquid Soap
    Antibacterial Liquid Soap
    Regular Price : RM 41.00
    Preferred Customer : RM 27.00/ 5 Points (Save 34%)
    Buih mewah dalam keharuman menggoda. Tingkatkan suasana alam semulajadi rumah anda dengan formula botani yang diperkayakan dan rekaan anggun Sabun Pelembap Cecair Melaleuca. Keharuman yang menggoda dan pelembut Kulit ButterSilk membelai tangan dan deria anda.


    • Clear Defense Moisturizing Hand Sanitizer
    Clear Defense Moisturizing Hand Sanitizer
    Regular Price : RM 15.00
    Preferred Customer : RM 9.50/ 1 Points (Save 37%)
    Membunuh kuman di mana-mana sahaja. Lindungi anak anda daripada kuman yang bersembunyi pada setiap permukaan di sekolah. Gel Sanitiser Pelembap Tangan Clear Defense menggunakan alkohol yang dihasilkan secara semulajadi untuk membunuh 99.99% kuman, kesemuanya dengan bau ringan dan menyegarkan.


    • Moisturizing Liquid Soap
    Moisturizing Liquid Soap
    Regular Price : RM 34.00
    Preferred Customer : RM 23.00/ 3 Points (Save 32%)

    • Body Satin Boby Lotion
    Body Satin Boby Lotion
    Regular Price : RM 50.00
    Preferred Customer : RM 33.00/ 6 Points (Save 34%)
    Kulit yang lembut dan wangi. ButterSilk pelembut eksklusif yang diperbuat dari mangga, shea dan mentega koko diadunkan dengan teh putih, teratai biru Mesir, vitamin C dan E dan pelembap yang kaya yang digelar Pentavitin untuk kulit yang lembut, menggoda dan sentuhan sehalus sutera.

    • Body Satin Shave Gel
    Body Satin Shave Gel
    Regular Price : RM 26.00
    Preferred Customer : RM 17.00/ 2 Points (Save 35%)
    Kaki yang lembut dan menawan. Gel cukur body satin yang tebal dan melembapkan mengurangkan luka manakala ramuan botani seperti Pentavitin menghidrat. Teratai Mesir biru menegangkan dan vitamin C dan E yang berkhasiat dicampurkan dengan ButterSilk yang melicinkan memberikan anda kaki yang licin feminin yang tidak dapat dinafikan.

    • Alloy After Shave 
    Alloy After Shave
    Regular Price : RM 33.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 3 Points (Save 33%)

    • Alloy Body Wash
    Alloy Body Wash
    Regular Price : RM 44.00
    Preferred Customer : RM 29.00/ 4 Points (Save 34%)
    Gabungan bau marin bersama sitrus yang menyamankan serta kasturi pasti tidak akan dilupakan. Tarikan Alloy sesuai digunakan sama ada di tempat kerja atau sewaktu bersantai, menjadikan anda seorang yang versatil.

    • Alloy Bath Bar
    Alloy Bath Bar
    Regular Price : RM 18.00
    Preferred Customer : RM 11.50/ 2 Points (Save 36%)

    • Alloy Cologne
    Alloy Cologne
    Regular Price : RM 175.00
    Preferred Customer : RM 119.00/ 12 Points (Save 32%)

    • Alloy Shave Gel
    Alloy Shave Gel
    Regular Price : RM 32.00
    Preferred Customer : RM 21.00/ 3 Points (Save 34%)

    • Koala Pals Body Wash
    Koala Pals Body Wash
    Regular Price : RM 28.00
    Preferred Customer : RM 19.00/ 4 Points (Save 32%)
    Hasilkan buih dan mulakan detik yang menceriakan. Mandian Badan Koala Pals memelihara kulit dengan aloe, oat, kamomil, teh hijau dan vitamin E untuk menjadikan kulit bersih dan selembut bayi. Diuji secara klinikal dan dermatologi. Juga sesuai untuk bayi baru lahir.

    • Koala Pals Tooth Gel
    Koala Pals Tooth Gel
    Regular Price : RM 20.00
    Preferred Customer : RM 14.00/ 2 Points (Save 30%)
    Penjagaan gigi untuk senyuman menawan. Perisa yang menarik dan formula yang hebat menjadikan masa memberus gigi sesuatu yang menyeronokkan dan mudah. Gel Gigi Koala Pals Training perisa epal adalah bebas fluorida dan dipermaniskan dengan xilitol bagi kanak-kanak di bawah 2 tahun. Bagi kanak-kanak yang lebih tua, lindungilah daripada kerosakan gigi dengan bantuan fluorida dalam Gel Gigi Fluorida Koala Pals perisa beri.

    • Koala Pals Hair Wash 
    Koala Pals Hair Wash 
    Regular Price : RM 28.00
    Preferred Customer : RM 19.00/ 4 Points (Save 32%)
    Cucian Rambut Koala Pals selembut air tulen mencuci rambut si comel dengan bahan-bahan yang diperolehi secara semulajadi seperti oat, kamomil, teh hijau dan vitamin E. Ia membersihakan rambut dengan lembut tanpa memedihkan mata seterusnya membilas rapi, menjadikan rambut tidak kusut dan berbau segar. Diuji secara klinikal dan dermatologi. Juga sesuai untuk bayi baru lahir.

    • Koala Pals Hand Soap
    Koala Pals Hand Soap
    Regular Price : RM 28.00
    Preferred Customer : RM 19.00/ 3 Points (Save 32%)
    Keriangan cucian tangan. Ubah cucian tangan daripada kerja rumah yang membosankan kepada aktiviti meriangkan dengan Cucian Tangan Koala Pals. Buihnya yang cerah, berbau buah-buahan dan bergelembung menceriakan kanak-kanak sewaktu membersihkan kotoran dan daki yang melekat. Vitamin E, Aloe dan ekstrak teh hijau menyuburkan tangan yang comel dengan setiap cucian.


    • Zap-it! Acne Treatment System
    Zap-it! Facial Wash
    Regular Price : RM 32.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 4 Points (Save 31%)
    Pencegahan jerawat yang lembut dan berkesan. Zap-it ! menampilkan asid salisilik pencuci liang yang lembut. Sistem pertahanan Jerawat membantu anda melawan jerawat dan mencegah faktor-faktor yang menyebabkan jerawat dalam 4 langkah mudah.
    1. Pencuci Muka : Menyingkirkan minyak, daki bintik hitam dan sel kulit mati dengan lembut bagi menjadikan kulit anda bersih dan muda kembali.

    Zap-it! Deep Cleaning Astringent
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 24.00/ 4 Points (Save 31%)

    2. Astringen Pencuci Rapi : Membersihkan minyak yang merengsa, bakteria dan benda asing lain dari dalam liang muka anda.

    Zap-it! Acne Treatment Cream
    Regular Price : RM 32.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 4 Points (Save 31%)

    3. Krim Rawatan Jerawat : Menambah lapisan telus dan penyerap minyak terhadap kulit anda dengan teknologi pelepasan masa untuk mencegah jerawat pada masa hadapan.

    Zap-it! Quick Stick
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 24.00/ 4 Points (Save 31%)

    4. Quick Stick : Mengawal jerawat lebih awal dengan rawatan pantas dan berkesan.

    • CounterAct Honey Lemon Drops
    CounterAct Honey Lemon Drops
    Regular Price : RM 15.00
    Preferred Customer : RM 10.00/ 1 Points (Save 33%)
    Jadikan ia lebih baik dengan gula-gula batuk yang enak dan melegakan. Mengalami sakit tekak ? Dapatkan sedikit CounterAct Cough Drops (gula-gula batuk). Ia diperbuat dengan mentol yang terbukti dan semulajadi bagi melegakan sakit tekak dan laluan pernafasan, ditambah vitamin C dan pemanis semulajadi. Hanya CounterAct Cough Drops mengandungi T40-C3 Melaleuca Oil.


    • Renew Bath Oil
    Renew Bath Oil
    Regular Price : RM 51.00
    Preferred Customer : RM 35.00/ 5 Points (Save 31%)
    Jadikan mandian anda sebagai terapi kulit kering. Jangan semata-mata mandi. Tambah satu penutup minyak Mandian Renew dan biarkan lanolin dan T36-C5 Minyak Melaleuca menyegar dan merapi kulit anda dari bahu hingga hujung kaki anda. Untuk rasa yang lebih lembut, gunakan losyen renew ketika kulit anda masih lembap.

    • Renew Intensive Skin Therapy 
    Renew Intensive Skin Therapy 
    Regular Price : RM 55.00
    Preferred Customer : RM 36.00/ 7 Points (Save 35%)
    Renew terbukti secara klinikal. Melegakan kulit merah dan kering yang dikaitkan dengan ekzema. Memberi kelegaan ketara daripada kemerahan, kulit kasar dan kegatalan yang dikaitkan dengan ekzema. Berfungsi lebih baik daripada losyen #1 yang disyorkan oleh pakar dermatologi dalam melembapkan kulit kering yang dikaitkan dengan ekzema.

    • Renew Foaming Hand Wash
    Renew Foaming Hand Wash
    Regular Price : RM 46.00
    Preferred Customer : RM 30.00/ 4 Points (Save 35%)
    Membantu tangan mengekalkan kelembapan walaupun dengan cucian yang kerap. Diperbuat daripada pelembap berkuasa yang sama seperti Losyen Renew, sabun tangan berbuih ini terbukti secara klinikal membantu tangan anda mengekalkan lebih kelembapan dengan setiap kali cucian.

    • Renew Body Wash
    Renew Body Wash
    Regular Price : RM 51.00
    Preferred Customer : RM 35.00/ 5 Points (Save 31%)
    Menghidrat dan melindungi semasa dan selepas mandian. Dirumus khas untuk penderita kulit kering, Pencuci Badan Renew boleh membantu anda mengekalkan kulit anda daripada kekeringan apabila anda mandi.

    • Melagel Topical Balm
      
    MelaGel Topical Balm
    Regular Price : RM 33.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 4 Points (Save 33%)
    MelaGel melembapkan dan merapi kulit dengan lembut tanpa meleleh atau mengeringkan. Ia memastikan lapisan Minyak Melaleuca T36-C5 sentiasa bersentuhan dengan kulit. Bahan asli melaleuca ini diperbuat daripada jumlah minyak melaleuca T36-C5 yang tinggi ditambah mentega koko, lilin lebah semulajadi, minyak germa gandum dan tiga vitamin berkuasa untuk melegakan di samping meresap ke dalam kulit dan merapikannya.

    • T36-C5 Melaleuca Oil 
    T36-C5 Melaleuca Oil 
    Regular Price : RM 36.00
    Preferred Customer : RM 24.00/ 4 Points (Save 33%)
    Minyak bermanfaat terunggul di dunia. Hanya alam semulajadi yang mampu memberikan kebaikan minyak serba guna dan bermanfaat. Dalam satu botol kecil, anda akan temui kelegaan unik, berkesan dan menenangkan bagi segala jenis kesakitan yang dialami setiap hari. Jenama T36-C5 dan T40-C3 kami merupakan Minyak Melaleuca paling tulen beserta kualiti paling tinggi yang ditemui di dunia.

    • Sun Shade Sunscreen Lotion SPF 50+,PA++
    Sun Shade Sunscreen Lotion SPF 50+,PA++
    Regular Price : RM 70.00
    Preferred Customer : RM 46.00/ 7 Points (Save 34%)
    Mengandungi UV SPF 50+PA++, yang membantu untuk melindungi kulit anda dari sinaran UVA yang bahaya & sinaran UVB yang membakar.

    • Sun Shade Mineral Plus Sunscreen SPF 30+
    Sun Shade Mineral Plus Sunscreen SPF 30+
    Regular Price : RM 69.00
    Preferred Customer : RM 44.00/ 7 Points (Save 36%)
    Perlindungan UVA /UVB dengan zink oksida, ditambah adunan semulajadi vitamin dan antioksida. Bergembiralah dan kekal selesa.
    • Sun Shade Lip Balm
    Sun Shades Lip Balm
    Regular Price : RM 16.00
    Preferred Customer : RM 10.50/ 1 Points (Save 34%)
    Memberi perlindungan SPF 15 dan juga vitamin E, minyak jojoba, mentega koko dan lilin lebah untuk kecantikan bibir di dalam dan di luar.


    • Clear Power Glass Cleaner
    Clear Power Glass Cleaner
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 23.00/ 3 Points (Save 34%)
    Menyinarkan kaca tanpa menggunakan ammonia. Gunakan pada kaca, stainless steel dan permukaan berkilat. Diperoleh secara semulajadi dan bebas amonia. Menggantikan pembersih kaca yang lain.

    • MelaMagic Heavy-Duty Cleaner
    MelaMagic Heavy-Duty Cleaner
    Regular Price : RM 35.00
    Preferred Customer : RM 23.00/ 3 Points (Save 34%)
    MelaMagic melangkaui jangkaan pencuci harian anda. Ia adalah senjata rahsia untuk menangani kotoran degil dari lantai hingga bekas barbeku yang berminyak. Digunakan untuk mengelap lantai, bahagian atas dapur, pencucian garaj dan luar bangunan. Pencuci kekuatan industri tanpa ammonia atau peluntur. 1 botol menghasilkan sehingga 126 liter.

    • Rustic Touch Furniture Care Orange Scent 
    Rustic Touch Furniture Care Orange Scent 
    Regular Price : RM 38.00
    Preferred Customer : RM 25.00/ 3 Points (Save 34%)
    Perabot menawan dengan hanya satu semburan. Rustic Touch menampilkan lilin karnauba (lilin semulajadi paling kental), polimer berteknologi tinggi, perapi yang terhasil secara semulajadi dan bau oren yang mempesonakan. Mengilat, melindungi dan merapikan kayu, vinil dan kulit. Membantu perabot menentang calar, kotoran dan lembapan. Hanya sembur pada permukaan atau kain dan kemudian lap dengan lembut.

    • Sol-U-Guard Botanical 2x Disinfectant
    Sol-U-Guard Botanical 2x Disinfectant
    Regular Price : RM 65.00
    Preferred Customer : RM 44.00/ 6 Points (Save 32%)
    Sol-U- Guard Botanical membunuh lebih daripada 99.9% kuman rumah biasa. Kini diluluskan oleh EPA untuk membunuh rotavirus, influenza A. Dengan Kuasa semulajadi taim dan asid sitrik. Tiada peluntur klorin, wasap keras atau residu berbahaya. Dilindungi oleh 2 paten A.S , bermaksud anda mendapat formula unik ini hanya dari MELALEUCA.


    • Sol-U-Mel 3 in 1 Cleaner
    Sol-U-Mel 3 in 1 Cleaner

    Regular Price : RM 78.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 10 Points (Save 33%)
    Sol-U-Mel bole membersihkan kesan kotoran yang tidak disangka seperti dakwat, pen marker, krayon, kotoran haiwan peliharaan, pengilat kuku, gris, cat, tar jalan raya, gam acuan, sisa-sisa, gula-gula getah, getah tumbu-tumbuhan, lilin dan banyak lagi.


    • Sun Valley Concentrate Home & Linen Mists
    Sun Valley Concentrate Home & Linen Mists
    Regular Price : RM 29.00
    Preferred Customer : RM 20.00/ 3 Points (Save 31%)

    • Tough & Tender Multi-Purpose Cleaner
    Tough & Tender Multi-Purpose Cleaner
    Regular Price : RM 38.00
    Preferred Customer : RM 25.00/ 3 Points (Save 34%)
    Tidak sehari berlalu tanpa kekotoran untuk dibersihkan. Tough & Tender membantu memastikan kediaman anda kelihatan hebat setiap hari walaupun anda tidak mempunyai banyak masa dan tanpa bahan kimia yang merbahaya atau formula yang membazir. Gunakan pada kaunter, meja, peralatan, kabinet, dinding dan banyak lagi. Hampir selamat untuk semua permukaan walaupun batu-bata semulajadi. Tiada bahan kimia kaustik dan tiada penutup keselamatan. Hanya sembur, tunggu seketika dan lap.


    • Tub & Tile Bathroom Cleaner
    Tub & Tile Bathroom Cleaner
    Regular Price : RM 38.00
    Preferred Customer : RM 25.00/ 3 Points (Save 34%)
    Kuasa pembersih sepekat 20 biji lemon. Tub & Tile dengan buih berpanjangan dan bau segar dan berlemon baru secara semulajadi menanggalkan kotoran sabun yang melekat dan kotoran air liat. Setiap botol yang penuh pekat mengandungi kuasa pencucian 20 biji lemon (asid sitrik). Jadi 1 botol Tub & Tile mewakili 6 botol pencuci yang menakjubkan. Anda akan menikmati bilik mandi yang sangat bersih di samping menjimatkan masa, keringat dan wang.

    • Lemon Brite
    Lemon Brite
    Regular Price : RM 23.00
    Preferred Customer : RM 15.00/ 2 Points (Save 35%)
    Pembersih pinggan mangkuk bukanlah tugas yang sukar. Dengan kuasa agen penghilang gris dari sumber semulajadi dan biodegradasi, Lemon Brite membersihkan pinggan mangkuk dari detik pinggan mangkuk menyentuh busa pembersih. Ramuan yang lembut, dari sumber semulajadi dan biodegradasi. Menghilangkan gris dan menguraikan makanan dengan cepat dan berkesan. Formula berkepekatan tinggi membantu menjimatkan wang.

    • Harvest Pure Fruit & Vegetable Wash


    Harvest Pure Fruit & Vegetable Wash
    Regular Price : RM 34.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 3 Points (Save 35%)
    Pencuci buah-buahan dan sayur-sayuran yang boleh dipercayai. Dengan Harvest Pure, anda dan keluarga anda dapat menikmati kebaikan alam dan rasai buah-buahan dan sayur-sayuran  yang lebih bersih, lazat dan selamat. Harvest Pure diperkayakan dengan kuasa Minyak Melaleuca dan minyak limau untuk menanggalkan lilin, kotoran dan racun perosak dari permukaan produk dengan selamat dan semulajadi. Ia menjamin buah-buahan dan sayur-sayuran segar bagi keluarga anda.

    • Melabrite 6x Color Safe Brightener
    Melabrite 6x Color Safe Brightener
    Regular Price : RM 77.00
    Preferred Customer : RM 54.00/ 7 Points (Save 30%)
    Mencerah dan memutihkan pakaian anda. Selamat untuk semua warna. Mencegah bulu gebu daripada terbentuk. Kepekatan 6x yang menjimatkan wang anda dan kegunaan plastik. Tiada bahan kimia kaustik seperti peluntur klorin. Formula lembut dan biodegradasi tidak merosakkan fabrik.

    • Melasoft Liquid Fabric Softener
    Melasoft Liquid Fabric Softener
    Regular Price : RM 56.00
    Preferred Customer : RM 39.00/ 5 Points (Save 30%)
    Bayangkan manfaat yang anda akan perolehi dengan Melasoft. Pakaian yang lebih lembut dan berbau segar secara semulajadi. Mengurangkan lekatan statik. Di samping kepuasan yang dinikmati daripada penggunaan pelembut cecair yang diperbuat dengan agen pelembut biodegradasi dan dihasilkan daripada tumbuhan serta minyak pati wangi. Tambahkan melasoft ke kitaran bilasan akhir cucian anda.

    • MelaPower 6x Laundry Detergent
    MelaPower 6x Laundry Detergent
    Regular Price : RM 85.00
    Preferred Customer : RM 59.00/ 8 Points (Save 31%)
    MelaPower 6x adalah bebas peluntur, bukan alkali dan bertindak dengan lembut pada pakaian anda selembut air paip, supaya anda mendapat ketenangan fikiran. Formula yang dihasilkan menanggalkan kotoran manakala Rinse Guard menjauhkan kotoran daripada melekat kembali pada pakaian, menjadikan pakaian keluarga anda cantik berseri. MelaPower menggunakan agen pencucian dan pencerahan yang terhasil secara semulajadi serta minyak pati dalam formula FreshScent (Haruman Segar). Sifatnya yang biodegrasi dan amat pekat tidak memerlukan campuran air yang banyak, botolnya kecil dan ringan serta mengurangkan sisa plastik. Jadi anda berasa selesa dengan apa yang anda gunakan. Formulanya yang amat pekat menjimatkan penggunaan dan wang anda berbanding jenama lain.

    • PreSpot 4x Laundry Stain Remover
    PreSpot 4x Laundry Stain Remover
    Regular Price : RM 39.00
    Preferred Customer : RM 27.00/ 4 Points (Save 31%)
    Anda tidak perlu risau lagi tentang kotoran dengan menggunakan prespot cuma sembur, biarkan seketika dan cuci. (Kesan rumput,kesan tomato,tompok minyak,tompok darah). Mengandungi 3 enzim berkuasa dan semulajadi yang menghilangkan kotoran paling degil. Formula bukan kaustik adalah lebih selamat untuk pakaian dan kediaman anda. Kepekatan 4x yang menjimatkan wang anda.

    • Revive Wrinkle Relaxer
    Revive Wrinkle Relaxer
    Regular Price : RM 33.00
    Preferred Customer : RM 22.00/ 3 Points (Save 33%)
    Pengurang kedutan Revive menjimatkan masa anda dan berbau harum dengan cuma beberapa semburan dan tarikan. Menghilangkan kedutan, Mengurangkan statik. Gunakan Revive untuk menyegarkan fabrik, upholsteri, bantal dan langsir.


    • ProCare Pet Shampoo
    ProCare Pet Shampoo
    Regular Price : RM 43.00
    Preferred Customer : RM 29.00/ 5 Points (Save 33%)
    Bulu yang bersih. Suatu adunan unik minyak semulajadi, seperti kupasan oren dan cedarwood, membersih jauh ke dalam bulu haiwan kesayangan anda di samping merapi kulit yang bersisik dan gatal, menjadikan bulu haiwan kesayangan anda segar dan bersih.

    • Foundation Brush
    Foundation Brush
    Regular Price : RM 110.00
    Preferred Customer : RM 70.00/ 0 Points (Save 36%)

    • Powder Brush
    Powder Brush
    Regular Price : RM 120.00
    Preferred Customer : RM 80.00/ 0 Points (Save 33%)

    • Eye Shadow Brush
    Eye Shadow Brush
    Regular Price : RM 85.00
    Preferred Customer : RM 55.00/ 0 Points (Save 35%)

    • Eye Smudger Brush
    Eye Smudger Brush
    Regular Price : RM 85.00
    Preferred Customer : RM 55.00/ 0 Points (Save 35%)

    • Lip Brush
    Lip Brush
    Regular Price : RM 68.00
    Preferred Customer : RM 43.00/ 0 Points (Save 37%)

    • Kabuki Brush
    Kabuki Brush
    Regular Price : RM 115.00
    Preferred Customer : RM 75.00/ 0 Points (Save 35%)

    • Dual-Ended Brow Brush
    Dual-Ended Brow Brush
    Regular Price : RM 85.00
    Preferred Customer : RM 55.00/ 0 Points (Save 35%)

    • Wood Pencil Sharpener
    Wood Pencil Sharpener
    Regular Price : RM 7.00
    Preferred Customer : RM 4.80/ 0 Points (Save 31%)

    • Age-Defying Concealer

    Age-Defying Concealer
    Regular Price : RM 88.00
    Preferred Customer : RM 58.00/ 8 Points (Save 34%)
    • Loose Powder
    Loose Powder
    Regular Price : RM 119.00
    Preferred Customer : RM 79.00/ 10 Points (Save 34%)
    Serbuk Bedak : Mengandungi bahan anti penuaan dari kacang soya dan fitosterol. Dos vitamin E yang memberi ketenangan. Alga dan asid hialuronik mampu melicinkan kulit dan mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan ketidaksempurnaan.
    • Mineral Foundation
    Mineral Foundation
    Regular Price : RM 125.00
    Preferred Customer : RM 79.00/ 12 Points (Save 37%)
    Bedak asas mineral : Tanpa minyak dan juga bebas talkum, membenarkan kulit anda bernafas. Gliserin, natrium PCA dan trehalose memberi air kepada kulit untuk kelembapan. Sfere hialuronik membantu memberi air kepada kulit dan melicinkan kemunculan garis halus  dan kedutan. Sesuai untuk semua jenis kulit, malahan kulit sensitif dan cenderung mendapat jerawat.

    • Pressed Powder
    Pressed Powder
    Regular Price : RM 127.00
    Preferred Customer : RM 75.00/ 10 Points (Save 41%)
    Bedak Kompak : Pelembapan dari alga dan asid hialuronik. Dos vitamin E yang menenangkan. Kompak mesra boleh diisi ke dalam beg tangan dan juga untuk memperbaiki solekan.

    • Smooth Foundation
    Smooth Foundation
    Regular Price : RM 150.00
    Preferred Customer : RM 90.00/ 11 Points (Save 40%)
    Bedak Asas Cecair Sei Bella adalah diperkaya dengan pelbagai pelembap berkuasa dan bahan-bahan berantioksida seperti asid hyaluronik, biji evening primrose untuk menghasilkan kulit yang licin, halus dan cerah bagi wajah yang kelihatan lebih muda dan berseri dan berkekalan sepanjang hari. "Teknologi Jisim Ringan" dan formula serbuk yang menyerlah juga memberikan liputan yang menyeluruh bagi kulit yang sempurna dalam satu langkah mudah : 4 pati penghidrat untuk kemasan yang licin. 5 pati anti penuaan dan pencerahan untuk kulit yang cerah berseri. Serbuk ringan yang meningkatkan serlahan bagi menghaluskan liang roma.
    • Enhance Eyeliner
    Enhance Eyeliner
    Regular Price : RM 79.00
    Preferred Customer : RM 52.00/ 7 Points (Save 41%)
    Pensil Mata : Mampu memberikan sentuhan mata klasik hinggalah penampilan bergaya menambat tumpuan dengan lima jenis warna berkrim. Mewarna dengan mudah dan kekal. Merapikan kawasan mata anda yang lembut dengan vitamin A, C & E.
    • Eye Shadow Compact
    Eye Shadow Compact
    Regular Price : RM 89.00
    Preferred Customer : RM 59.00/ 7 Points (Save 34%)
    Pembayang Mata : Formula bedak licin ini memberikan warna yang kekal lama dan senang untuk dicampur. Teh Hijau dan vitamin A, C dan E membekalkan kuasa antioksida untuk membantu menghindarkan kerosakan persekitaran mata. Emoleon tumbuhan dan fitosterol kacang soya melegakan dan merapikan kulit. Jika anda lebih gemar warna yang tidak berkilauan, hanya carikan perkataan "MATTE" di bawah pembayang mata.

    • Lengthy  Brow Pencil

    Lengthy  Brow Pencil
    Regular Price : RM 82.00
    Preferred Customer : RM 54.00/ 7 Points (Save 34%)
    Pensil Bulu Kening : Pensil membentuk lengkungan di mana-mana dengan sempurna. Pensil Bulu Kening dicipta untuk kening lembut dan semulajadi. Mewarna dengan mudah dan kekal.
    • Waterproof Mousse Mascara
    Waterproof Mousse Mascara
    Regular Price : RM 76.00
    Preferred Customer : RM 50.00/ 7 Points (Save 34%)
    Maskara Kalis Air : Warna terus kekal sehingga anda menanggalkannya. Formula Mousse Maskara Kalis Air memberikan pemakaian yang lebih berpanjangan tanpa garisan, mengelupas atau tersekat semasa menggunakannya. Diuji oleh pakar oftalmologi dan selamat untuk pemakai kanta pelekap.


    • Lash Primer
    Lash Primer
    Regular Price : RM 70.00
    Preferred Customer : RM 44.00/ 7 Points (Save 37%)
    Maskara Primer kaya dengan vitamin. Formula yang kaya dengan vitamin untuk menebalkan bulu mata bagi membantu mempertimbangkan volum dan memanjangkan bulu mata anda. Gunakan Maskara Primer sebagai bahan asas sebelum menggunakan maskara anda bagi memastikan liputan maksimum serta mengurangkan kelupasan. Sangat sesuai untuk bulu mata halus dan tidak bermaya yang memerlukan perapian.

    • Powder Blush Compact
    Powder Blush Compact
    Regular Price : RM 100.00
    Preferred Customer : RM 66.50/ 8 Points (Save 34%)
    Blush : Warna lembut sama rata bagi menyerlahkan kecantikan kulit anda. Adunan serbuk termikron. Teh Hijau dan Vitamin A dan E memberikan kuasa antioksida untuk mengatasi kerosakan persekitaran sambil merapi.
    • Sei Bella Hydrating Facial Cleanser
    Sei Bella Hydrating Facial Cleanser
    Regular Price : RM 120.00
    Preferred Customer : RM 79.00/ 11 Points (Save 34%)
    Pembersih untuk kulit normal hingga kering. Surfaktan yang diperolehi dari tumbuhan-tumbuhan membersihkan kekotoran tanpa mencederakan kulit. Pokok lidah buaya, teh hijau, ginseng dan goji membantu melembut dan merapikan kulit. Amat sesuai untuk kulit kering dan sensitif.

    • Perfect Care Cleansing Oil
    Perfect Care Cleansing Oil
    Regular Price : RM 99.00
    Preferred Customer : RM 68.00/ 8 Points (Save 31%)
    Minyak Pembersih : Mengandungi 4 jenis minyak tumbuhan semulajadi yang diperolehi dari zaitun, biji bunga matahari, badam manis dan jagung, diperkayakan dengan vitamin C dan E. Membersihkan solekan dan kelebihan minyak dengan lembut, membantu melembutkan dan merapi kulit. 
    • Pure Essence Purify Cleanser Foam
    Pure Essence Purify Cleanser Foam
    Regular Price : RM 114.50
    Preferred Customer : RM 68.70/ 9 Points (Save 40%)
    Pembersih Pemutih Pure Essence : Membersih dengan lembut dan membantu menyingkirkan kotoran dan kecacatan untuk meninggalkan anda dengan kulit yang licin seperti sutera. Disyorkan untuk kegunaan waktu pagi dan petang untuk menyediakan kulit anda dengan berkesan untuk rawatan yang lebih lanjut.

    Pure Essence Purify Softening Toner
    Regular Price : RM 110.00
    Preferred Customer : RM 77.00/ 10 Points (Save 30%)
    Toner Pemutih Pure Essence : Formula ringan dan menenangkan yang tidak melekit ini berkesan untuk membersihkan pori-pori dan membantu meningkatkan kadar penyerapan bahan-bahan pemutih. Pada masa yang sama, ia menghidrat dan melembapkan kulit anda untuk meninggalkan anda dengan perasaan yang bersih dan menyegarkan.

    Pure Essence Purify Whitening Lotion
    Regular Price : RM 160.00
    Preferred Customer : RM 108.00/ 14 Points (Save 33%)

    Losyen Pemutih Pure Essence : Faktor pemutihan penyerapan mendalam menyerap ke lapisan kulit untuk membantu menghalang pembentukan melanin sepanjang hari. Ini menghasilkan kulit yang lembap dan berseri. Disyorkan untuk kegunaan waktu pagi dan petang sebagai rawatan pemuliharaan harian.



    Pure Essence Purify Whitening Serum

    Regular Price : RM 179.00
    Preferred Customer : RM 119.00/ 16 Points (Save 34%)
    Serum Pemutih Pure Essence : Teknologi penghantaran Lipid Nanostruktur membawa intipati pemutihan yang dilindung dengan sempurna untuk menyampaikan kesan pemutihan yang menakjubkan dan mudah diserap oleh kulit dari titik yang pertama.

    • Refining Facial Cleanser
    Refining Facial Cleanser
    Regular Price : RM 120.00
    Preferred Customer : RM 79.00/ 11 Points (Save 34%)
    Pembersih Untuk Kulit Normal Hingga Berminyak : Membantu mencegah pori-pori tersumbat. Mengekalkan keseimbangan lembapan semulajadi kulit anda dengan gliserin. Alantoin yang ditemui dalam komfrei menentang penuaan mampu memperhaluskan tekstur kulit dan mengurangkan kemunculan garis halus dan kedutan.

    • Clarifying Facial Toner
    Clarifying Facial Toner
    Regular Price : RM 105.00
    Preferred Customer : RM 69.00/ 9 Points (Save 34%)
    Toner untuk kulit normal hingga berminyak. Ekstrak buah-buahan dan botani semulajadi. Sebatian xilitol terkini dapat membantu mengimbangkan kelembapan dan melindungi kulit supaya ia lebih bersedia menghadapi serangan luar.

    • Brilliance Lip Gloss 
    Brilliance Lip Gloss
    Regular Price : RM 82.00
    Preferred Customer : RM 54.00/ 8 Points (Save 34%)
    Gloss Bibir : Tidak pekat atau melekit, glos ini memberikan anda keseimbangan antara warna dan kilauan yang sempurna. Kuasa antioksida teh hijau membantu mengatasi pendedahan persekitaran. Vitamin-vitamin A, C dan E merapi dan melindungi bibir. Sfera pengisian laut melembapkan bibir untuk kemasan yang licin. Membantu mengekalkan kelembapan bibir semulajadi.
    • Lip Treatment
    Lip Treatment
    Regular Price : RM 74.00
    Preferred Customer : RM 49.00/ 7 Points (Save 34%)
    Perapi Bibir : Perapi bibir yang selicin sutera ini memberikan bibir anda kelembapan botani. Ia juga satu asas yang hebat untuk Pewarna Bibir. Mentega shea dan mangga memberikan bibir anda kelembapan yang berpanjangan. Kelembapan vitamin E membantu melegakan kekeringan.
    • Luxury Lip Color
    Luxury Lip Color
    Regular Price : RM 82.00
    Preferred Customer : RM 54.00/ 8 Points (Save 34%)
    Pewarna Bibir : Kaya dan lazat, pewarna bibir ini menyampaikan warna yang tahan lama dengan manfaat anti penuaan. Teknologi sfera pengisi dengan oligo peptida meningkatkan pembaharuan kulit mencegah bibir yang kelihatan suram dan kedutan di sekitar mulut. Meningkatkan kelembutan bibir dengan mentega shea. Kuasa yang berkekalan, kaya, warna berkrim.
    • Daytime Delivery Creme
    Daytime Delivery Creme
    Regular Price : RM 175.00
    Preferred Customer : RM 115.00/ 15 Points (Save 34%)
    Pelembap menghilangkan kehausan : Mampu melindungi kulit anda dengan menggunakan pelembap lebih berkuasa yang menawarkan penstabilan perlindungan UVA/UVB sepanjang masa. Kelembapan yang diperolehi secara semulajadi daripada bahan-bahan seperti gliserin, mentega shea dan pokok lidah buaya yang mampu memberikan keseimbangan kelembapan yang sempurna untuk kulit normal hingga berminyak. Diperkaya dengan peptida agar kulit kelihatan lebih muda dan membantu meningkatkan keanjalan dan tona. Melindungi daripada sinaran UVA dan UVB, bagi mencegah masalah kulit sekarang dan masa akan datang. 
    • Daytime Delivery Lotion
    Daytime Delivery Lotion
    Regular Price : RM 175.00
    Preferred Customer : RM 115.00/ 15 Points (Save 34%)


    • Bright Eyes Soothing Gel 

      Bright Eyes Soothing Gel 
      Regular Price : RM 129.00
      Preferred Customer : RM 85.00/ 12 Points (Save 34%)
      Gel Mata : Faedah utama :- Menegangkan kendur dan mata letih dengan serta merta. Bantuan untuk mata yang kelihatan bengkak, letih dan lingkaran gelap, jadikan ia rutin pagi anda dan apabila diperlukan. Membantu mengetatkan dan mencantikkan kulit. Mengurangkan rupa kulit yang bengkak atau melendut. Memberikan ketenangan dan menyegarkan. Melindungi daripada kemunculan kedutan.

    • Dual-Phase Eye Make Up Remover
    Dual-Phase Eye Make Up Remover
    Regular Price : RM 99.00
    Preferred Customer : RM 65.00/ 8 Points (Save 34%)
    Pembersih solekan : Faedah utama :- Menghilangkan make up mata yang degil dengan mudah. Pembersih solekan ultra lembut yang melegakan dan memberi tona kulit mata semasa memadamkan solekan mata dengan mudah hanya goncang sebelum menggunakannya. Menggunakan ramuan semulajadi honeysuckle Jepun, alternatif pengawet kimia yang selamat dan lembut. Diuji oleh pakar dermatologi dan pakar oftalmologi. Selamat untuk pemakai kanta pelekap.
    • Luxury Creme Concentrate
    Luxury Creme Concentrate
    Regular Price : RM 720.00
    Preferred Customer : RM 430.00/ 60 Points (Save 40%)
    Mengembalikan kulit yang cerah dan halus. Menyingkirkan tanda-tanda penuaan dengan Krim Luxury Concentrate Sei Bella. Menggabungkan bahan yang terbaik ekstrak kaviar, peptida dan pelbagai jenis ekstrak botanikal, formula ini sangat elegan dan berfungsi untuk memberikan kulit yang harus anda miliki. Krim Luxury Concentrate Sei Bella membantu untuk meremajakan dan mempercepatkan pengeluaran kolagen semulajadi. Pada masa yang sama ia melindungi kulit anda dari kerosakan radikal bebas. Ini memberikan penampilan yang lebih muda dan lebih menarik di samping mengekalkan kulit yang berseri.
    • Night Firming Treatment
    Night Firming Treatment
    Regular Price : RM 189.00
    Preferred Customer : RM 120.00/ 17 Points (Save 37%)
    Kulit lembut yang cantik. Lebih pelembap membantu mengurangkan kumunculan garis-garis halus disebabkan oleh penyahhidratan. Peptida membantu mengembalikan kemantapan, kesegaran dan keanjalan kulit. LIFTESSENCE membantu mengurangkan kemunculan ketara kedutan dan garis-garis halus. Sesuai untuk semua jenis kulit.

    • Radiance Exfoliating Treatment
    Radiance Exfoliating Treatment
    Regular Price : RM 99.00
    Preferred Customer : RM 66.50/ 10 Points (Save 33%)
    Faedah utama mendedahkan kulit licin dan sekata. Hilangkan kekeringan dengan pengelupas semulajadi. Alga gliserin dan lidah buaya melembapkan kulit, menjadikannya bersinar, terhidrat dan berseri. Gunakan seminggu sekali. Sesuai untuk semua jenis kulit.
    • Replenish Hydrating Fruit Masque
    Replenish Hydrating Fruit Masque
    Regular Price : RM 99.00
    Preferred Customer : RM 66.50/ 10 Points (Save 33%)
    Faedah utama menghidrat dan melembutkan kulit. Lembapan semulajadi dari buah-buahan sebenar menghilangkan kehausan kulit dan melembutkan kulit anda. Kompleks buah-buahan terhidrat unik kami menghalang dihadrasi manakal antioksida, mentega shea dan garam laut melindungi kulit yang halus. Gunakan sekali atau dua kali seminggu. Untuk kulit normal hingga berminyak.
    • Skin Revitalizing Serum
    Skin Revitalizing Serum
    Regular Price : RM 179.00
    Preferred Customer : RM 119.00/ 18 Points (Save 34%)
    Faedah utama menghilangkan kedutan dan mengembankan(plumps) kulit. Serum berkuasa ini membantu membalikkan penampilan kedutan dan proses yang mengakibatkannya. Dua teknologi inovatif untuk menyusun semula struktur kulit untuk hasil yang menakjubkan retinol yang stabil mempercepatkan penjanaan semula kulit dengan dramatik untuk mengurangkan penampilan kedutan manakala tetra peptida yang maju menguatkan kolagen. Hasilnya, kulit akan kelihatan tegang, licin dan menentang masa.

    • Timeless Age-Defying Serum
    Timeless Age-Defying Serum
    Regular Price : RM 144.00
    Preferred Customer : RM 95.00/ 12 Points (Save 34%)
    Faedah utama mencerahkan bintik-bintik hitam dan melicinkan tona kulit. Ramuan yang hebat dalam Serum Antipenuaan Timeless mengurangkan perubahan warna dan kulit yang tak sekata di samping mengurangkan garis halus dan kedutan. Vitamin antioksida C dan E yang dipatenkan dengan AHCare yang stabil membekalkan kulit anda semula dengan nutrisi dan menolong mempercepatkan pengantian sel, mengurangkan nombor, saiz dan intensiti bintik-bintik hitam bagi kulit yang lebih berseri dan sekata.
    • Wrinkle Release Eye Serum

    Wrinkle Release Eye Serum

    Regular Price : RM 176.00
    Preferred Customer : RM 116.00/ 12 Points (Save 34%)
    Faedah utama mengurangkan penampilan garis-garis halus dan kedutan di sekeliling mata. Mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan. Membantu mencegah tanda-tanda penuaan. Meningkatkan keanjalan kulit. Memberikan antioksida dan lembapan tambahan kepada kulit.















































    4 comments:

    1. Pls let me know if u r still selling Koala Pals products?

      ReplyDelete
    2. SAYA ADA MENJUAL PRODUK MELALEUCA...

      - Melaleuca Oil (T-36)
      - Melaleuca Topical Balm (multi use)
      - Vitality 4 & Vitality 6
      - Nutragene (Baiki DNA, re-generate sel2 baru,baiki sel2 lama yg rosak)
      - Triplex juice (utk kesihatan kulit-Proriasis,Ekzema,Jerawat dlln)
      - dan lain-lain lagi.

      Jika berminat sila hubungi 011-39207099/011-62347699

      www.wasap.my/601139207099/NAK_order_Melaleuca/


      thanks....

      ReplyDelete
    3. Saya ada menjual produk melaleuca..boleh pm saya di 0165204558

      ReplyDelete
    4. Jika berminat dengan produk melaleuca.sila ws 0199060326

      ReplyDelete